Thursday, March 3, 2011

What Else Causes Cold Sores Besides Herpes?

Tag - The 7 Deadly Sins

Bon me voilà taggée par Babou et Kakou (mauvaise langue !!)

Orgueil : Non. Fière oui, mais je n'irais jamais jusqu'à rabaisser les autres, ce n'est vraiment pas dans ma nature.

Gourmandise : Pour moi la gourmandise n'a jamais été un péché LOL.

Luxure : Euh, comme Kakou. Si on s'en tient à la définition du mot, euh non pas vraiment...

Avarice : Qu'est-ce que j'aimerais !!! Mais impossible pour moi je dépense sans compter et pas pour moi la plupart du temps : mes loulous sont les principaux destinataires ;-)

Anger: Yes. This does not happen often but when it happens, do not hang around the corner! I can not tell you!

Envy: No. It does absolutely nothing except to destroy them slowly. I am generally happy with my life, so why go envy of others.

Sloth: Alas! Yes, especially when I'm not motivated to do something, I'm able to push the thing up Kalends Greek :-))

That's my turn I Tagge Myam , Jazz (I 'm pretty sure you got already been tagged but never mind) and Tanit








0 comments:

Post a Comment